Lite info länge sen sist....

Hej alla vänner nu äntligen har jag fått tummen ur ja ni vet var, och tänkte skriva några rader om oss, och vad som varit senaste tiden.
Jag har haft lite att stå i då min mor fick kallelse till en stor op på Uppsala akademiska dit hon åkte i onsdags den 11 april, för att på torsdagen göra en op som ska ge henne bättre status på sina ben.
Hon hade en skadad kroppspulsåder, och även brock på den efter en op som gjorde vid en ballongsprängning 2007.
Nu är allt gjort, och det har varit tuffa dagar för henne och oss som familj, men idag har min dotter åkt för att hämta hem henne igen.
Allt har gått fint, och förhoppningsvis ska hon kunna gå bättre när allt lagt sig, och stygnen kommit bort.

Vi har också pendlat mellan sol, kyla, o även snö, och i morgon varnas åter igen för snö här i gävle.

Nu vill jag ha vår, och värme så man hittar energin att både bli glad, och få lusten att göra lite mer utomhus.

I morgon ska jag till vet o ta bort en tand på vår lilla prinsessa, och det blir skönt för henne, och även för oss då hon luktar lite illa i munnen vill jag lova.

Ska ner till trimmet hos bästa Anki, och dit kommer en veterinär som är helt makalös, och en underbar människa mot djuren.

Vill också säga att vi har funderingar på att köpa in en tik till när vi hittar rätt valp, och vi vet precis vad vi vill ha så när tillfället kommer så kanske vi får en ny familjemedlem hos oss.
Ronjas löp är ca 2,5 månader framåt, och vi planerar även då att para henne, och hanen är inte bestämd men info kommer när vi vet.

Önskar er alla en fin måndag, och kommande vecka, o så var även rädda om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0