Redan 8 april...

Hej alla vänner har varit dåligt med bloggandet nu ett tag, men tänkte jag skulle skriva en rad om livet och våra dagar.

Har varit lite jobbigt här eftersom  jag har haft lite rehab gå genom efter min operation då de inte varit helt enkelt med allt.
Tiden går, och allt ska börja funka i livet igen, och lär väl påstå att jag inte är med på banan igen då.

Annars vill jag nog påstå, att livet med familjen går som vanligt, och hundarna mår fint.

Dem var och klöpp sig för ett tag sedan, och då hittades en tand på ronja i framsom är lös, så då blir det veterinären igen.
Damsugaren gick åt skogen dagen efter vi var o klöpp hundarna, så visst är det ganska typiskt, att när man gjort av med lite pengar, så kommer nya utgifter.

Dessutom fyllde min lilla trollunge 7 år förra helgen, och han önskade sig marsvin, så nu är det 2 små marsvin undanlagda och ska hämtas när familjen kommer hem från påsklovet.

Tur min dotter är djurälskare, och tar fullt ansvar för dem små liven.

Tyvärr får många barn presenter i form av levande djur, och så får dem leka med djuren som leksaker, och det är inte klokt.

I gävle har vädret varit ganska växlande senaste veckorna.
Från att ha vaknat till vitt på backen så har vi haft ända upp till 15 grader varmt också.

Nu är det lite kyligare men fina soliga dagar ändå.

Nu kommer helgerna att avlösa varandra framöver, och det man funderar lite över är, att vissa år är påsk, pingst tidigt ibland sent, men bara gilla läget o njuta av ledigheten.

Nu önskar jag er en fortsatt fin påskhelg med varandra och djuren och hoppas ni får det lugnt och skönt.

Love R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0