11 december 2012

Hej igen har haft denna blogg lite nere ett tag, för jag har försökt skriva i min blogg på vår hemsida, men nu vet jag inte varför det strular för mig med mitt talprogram, som jag har pga min synskada.

Vill berätta att vi går i väntans tider med vår lilla Ronja, som är parad med en svart liten toykille som heter Freddy.
Han är supergo, trevlig, och mycket fin i sitt psyke.
Vi hoppas altså på fina små valpar inom en vecka max, o kanske redan till helgen, om den första parningen tagit, annars får vi tåla oss till mitten av nästa vecka.

Ägaren av Freddy är Marika Jernberg, och han heter i stamtavlan:
angelwiew phanton of the opera
Hans regnr:
S 12540/2009

Hoppas nu ni vill följa med oss på vår resa med dem små liven, och se vad vi kan få, för i denna parning kan både svart, och vitt födas, och vår önskan är en vit liten tjej som vi kan spara i vår kennel.

Love
Kennel curly cutie's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0