Dagen jag fruktat, men väntat på...

God morgon här sitter jag nu kl snart 6 på morgonen, och har inte fått en blund i ögonen.
Riktigt jobbigt då jag inte får äta, bara dricka vatten, o det är pga den operation som jag ska genomgå idag.
Hemska tanke har nog inte fattat det ännu, o jag känner, som om jag inte tänker tankarna om mig själv utan någon annan, så visst är jag nervös, men har nog varit orolig så länge nu, så min kropp nästan gett upp.

Jag hoppas allt ska gå bra idag, att jag inte klappar ihop, eller nåt annat fel kommer fram vid operationen.

Har många fina vänner som finns för mig i denna stund, och det känns väldigt skönt.

Jag hoppas också att värken efter inte blir alltför jobbig, och att allt går enligt planer, och jag får åka hem idag.

Skulle kännas så bra få komma hem där min trygghet finns, och jag har mina hundar o Micke.

skriver mer sedan, och vädret är jättekallt här 8 minus så burr o ingen sömn.

Kramar Rose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0