Oj så jobbigt allt ska vara...

Hej mina bloggvänner då har 2 dagar gått sen op.
Detta är inte lätt vill jag säga er, för hur jobbigt som helst är det.
Rinner, svider, vätskar, o värker som sjutton.
Micke är helt underbar som tar denna situation så bra, ger mig salva trots, att det säkert är både äckligt, och läskigt att kolla på mina nyopererade sår, men han biter ihop o gör detta för min skull förstås.

Jag känner mig inte så glad just nu säkert fel på mitt tålamod, 2 dygn, o jag tycker det är jobbigt, men hoppas varje dag ska ge mig bättre o bättre känsla i detta.
Var på återbesök igår morse o allt såg fint ut, men själv ser jag ut som om jag haft en krogrunda o ett grovt slagsmål innan jag kom hem.
Altså rejält blå i halva ansiktet, och lite skadad i huden också.

Jaja gnällt klart nu, men ingenting jag unnar min värsta fiende ens, så håll tummar o tår för mitt tålamod är inte på topp.

Jag fattar väl också att jag gått genom en stor operation sövd i flera timmar o nu säger kroppen nej o jag vill inte ta in det.

fan ta mig som inte kan släppa det negativ o förstå men jag jobbar på det.

Här är också så jäkla kallt 17 minus, så hundarna går på 3 ben, men får endast korta rastningar i denna kyla.

Önskar er en trevlig helg kramisen R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0