Vårkänslor....

Hej igen alla bloggvänner.
Idag har det varit en helt underbar dag här i Gävle, och man har känt en försmak av vår.

Jag vaknade vid 7,30 efter en, som vanligt ganska jobbig natt med många upp och ner, och några timmars sömn.

När jag kollade termometern fick jag verkligen kolla 3 gånger, för att tro det som stod där 13,7 plus, och strålande solsken.
Man trodde verkligen inte det men så var det, och jag bara kände att snart snart är våren på väg igen, och sedan en sommar.

annars har det varit en tuff tid för mig detta efter operationen, och jag tycker tiden går sakta.

Jag har kanske dåligt tålamod, men snart 3v o jag tycker nog, att jag borde må bättre än jag gör.
Det finns värk kvar ännu, och jag håller på med denna eviga salva, och nu en gång per dygn, och då tycker jag nog, att effekten borde ha varit bättre.

Jag har ringt sjukhuset och där tycker man inte att något återbesök är aktuellt, men jag krävde det då jag känner stark oro inför alla dessa små orosmoment.

Jag har nu fått tid på fredag, och det känns verkligen jättebra, så jag kan gå vidare, och få veta hur allt ser ut efter denna stora op.

Jag tycker också dagarna är så långa, tråkiga, och beror säkerligen på, att jag inte får göra så mycket, som jag är van att kunna ta tag i.

I söndags var jag ute första gången o handlade med Marie, och tycker nog det gick sådär bara, för när hälften var gjort typ, så kände jag mig matt, och mycket svag, och började må illa.

Någonstans lär man väl ändå börja, men har insett, att någon promenad är inte aktuell ännu, utan jag får ta en bit i taget.

Micke har varit hemskt förkyld också o var hemma någon dag förra veckan, och då var han verkligen matt, och mycket förkyld.

Tyvärr blev ingen parning av i denna månad, för ronja löpte tidigare än beräknat, och pga det så blev ingen parning gjord, utan vi har skjutit det på nästa löp i juli.

Nu önskar jag er alla allt gott och hoppas influensan inte besöker er utan att ni får gå ut i solen, och bara vara, och må gott.

Kramar love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0