Nedräkningen har börjat...

Hej alla vänner hoppas er helg är o har varit lugn o fin.

Här har lite saker blivit gjorda, som jag känner behövs, och som gör, att jag inte behöver fixa det på några veckor.

Altså har dem små vackra pudlarna vi har blivit badade idag, och det gick väldigt bra, för jag hade gruvat mig, för att göra det just nu, men allt gick över förväntan.

Nu har jag börjat nedräkningen som jag skriver i rubriken, och altså är det inte långt tid kvar innan jag ska genomgå min hemska operation, som jag inte vill, men som blivit ett måste i mitt liv.

Har även denna vecka haft jobbigt med mail från en före detta vän på fb, som jag tog bort i början av december, för jag kände inte längre att vi hade nåt att ge varandra, och så ska man inte behöva ha det anser jag.

Detta medförde en massa konstiga mail, där jag uppmanades, att ta upp blockeringen, som jag då absolut aldrig kommer att göra.

Nu tänker ni säkert, att man kan ge en person en chans till, men det har jag gjort, och tyvärr ledde den ingen vart, utan jag kände mig fortfarande frustrerad, och inte bekväm med denna vän.

Hade hoppas på respekt, men tyvärr fick jag enbart en massa mail, som tyvärr inte alls var trevliga.

Varför kan man inte bara visa respekt, och förstå att alla kan inte gilla alla.

Denna vän har jag haft i många år, och hon fanns en gång för mig när jag mådde skit, men tyvärr fick jag också påminnelser hela tiden om då o att hon fanns, och det tycker jag är lågt.

Nåt jag däremot inte fattar, eller fattar är, att denna människa trots min blockering lvt precis vad jag skriver till mina vänner, och tyvärr tror jag någon skvallertant roat sig med, att ge ut min info, och det är mycket lågt gjort.

Har jag valt bort en vän, så är det mitt beslut, och då ska jag också känna mig bekväm på min facebook.
Oki nu får jag hjälp kolla genom fb, för att detta inte ska upprepas, men vill också, och hoppas också, att den som är så låg så den lämnar ut info om mig, som jag inte själv vill skriva till personen om, också slutar med dessa fasoner.

Det är inte vuxet beteende att göra så, o jag hoppas ni alla är rädda om ert privatliv, och då kan ni tänka om ni själva skulle vilja få info utlämnad av någon ni inte vill ge den till själv.

Tror dessutom att ronja är på gång med sitt löp inom någon vecka, för hon har börjat kissa mer än en gång när hon går ut.

Ja då ska jag ta min hemska oro, rädsla, och skräck o gå vidare med denna dag, men nu är det inte lång tid kvar, och jag hoppas mina äkta vänner tänker på mig i denna jobbiga stund, för det skulle jag ha gjort.
Kan gå genom eld, för mina äkta vänner, så varför ha skräp i livet, om man inte behöver.

Love rose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0