1 mars...

Hej alla vänner och bloggläsare.
Har haft lite bloggtorka, och det beror på några faktorer i livet, och vardagen.

Har varit massor att stå i, för efter min op har inte allt varit självklart när det gäller rehab.

Jag tycker det är märkligt, att jag som person ska behöva fixa allt, och att ingen info ges från sjukhus hur allt ska gå till väga efter op.

Sagt o gjort så fick jag lite rätsida på allt, men absolut inget som är klart ännu tyvärr.
Jag undrar när jag ska få börja leva ett vanligt liv igen.
Jag vill gå ut, gå på stan, ta promenader med våra hundar osv, men tyvärr verkar det vara endast jag som vill komma framåt.
Defenetivt inte vården, för hade jag inte hört av mig, så hade jag suttit här om en månad också o väntat på kallelsen som aldrig kom.

Nog om detta annars är allt ganska bra här.
Mickes förkylning är över, och jag har inte fått den som tur är.
Visst har jag känt mig hängig o snorig, men har inte brutit ut något i alla fall.

Vårkänslor börjar komma här i Gävle, för vi har haft varmgrader en längre tid nu, och mycket av snön har försvunnit.
I helgen blir någon minusgrad igen, men lite skönt, för detta väder gör att hundarna absolut behöver göra ren tassar efter utgången.

Idag skänker jag också en tanke till en vän, som har sin flickvän på operationsbordet just nu, för att ta bort 2 knytnävsstora knölar bredvid ena njuren, och även tarmar ska delvis tas bort.
Håller alla tummar jag kan och önskar att detta ska gå jättebra, och att ett bra resultat också ska komma ut av hennes op.

Idag börjar skidskytte och det är vm, och det känns lite roligt ändå.

Ronja o tummen mår fint, och som jag skrev förr, så får parningen vänta till nästa löp i juli, så får vi smått i familjen igen, och nu är det länge sedan, så vi längtar jättemycket efter små valpar.

Vill också säga grattis till en vän som idag fyller år.
Grattis Helene hoppas din dag blir fin.

Nu dags göra sig lite anständig men sköt om er alla och njut av sol o värme om ni får och kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0