Vår, eller vinter???+

Hej alla vänner var ett tag sedan jag bloggade nu.
Har inte varit pga bloggtorka utan att det varit så mycket annat i mitt liv.

Nu är allt klart efter min op den 2 februari, och det känns så skönt så skönt.
allt har nu börjat återgå till det vanliga, och resultatet av min op har fallit ut mycket bra tycker jag.
Värken är reducerad enormt, men visst kan jag känna av lite då o då men dem kapade nerverna är inte helt utan känsel ännu, utan ger sig till känna då o då.
Detta kommer bli mitt nya liv, och jag ser fram emot vår, värme, o sommar nu.

Ja just det jag våren var här i alla fall, men igår kom det mycket snö igen, och även kallgrader, så då sjönk humöret ganska mycket.
Idag har vi åter varmgrader men inte så många, och solen lyser också med sin frånvaro.

stod i tidningen att värmen ska komma i slutet av denna vecka, så jag vill verkligen tror det ska bli så.

I månadskiftet juni/juli är det åter dags för löp på vår lilla dam, och då ska detta bli av med en parning.

Ser så fram emot små tassar som skuttar runt, och förgyller tillvaron här hemma, så nu får vi hålla tummar och tår för detta.

Idag har vi ruggigt väder, men blir lite vila o läsa på em då natten inte gav mig mer än ca 2 timmars sömn.

Önskar nu er alla en fin dag kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0