Dagen efter min dag...

Hej igen då var det dags för några rader från familjen o om hundarna.
Igår var en fin dag för mig o vår familj, för jag fyllde år, och jämna år dessutom, men tycker nog åldern inte har någon betydelse mer, än på papper.
altså jag fyllde år, och vi hade huset fullt av folk, o nära o kära, och allt var en sån fin dag, och en dag jag kommer att minnas länge.

Min dotter med familj kom, och jag vill verkligen skicka en stor varm kram till min underbara dotter, som tog över allt här igår, och gjorde min dag verklig.

Barnen var underbara med våra hundarn, och även minsta pojken kände sig nog ganska bekväm med djuren, och det trots, att det inte var länge sedan han var ganska avvaktande till hundar.
Han är 4 år, och då får man väl undra vad det är för tokar på 4 ben, som både hoppar, skäller, busar, o gillar att bli kliad, och ligga i knät.
Vi hade även min mor här med min släkt, och som jag skrev det blev en underbar dag med massor att äta, och gott fika.

Vill tacka alla för presenterna och pengarna.

Nu blir det att köpa ringar till öronen, som jag så snopet har förlorat i mitt eget hem.
tyvärr finns det husbockar, som stjäl av sina vänner, så mitt guld är borta både ringarna till öronen,som jag fick av min mor för 29 år sedan, och även en riktigt kraftig o fin ring i vitt o rött guld, som min älskade man gett mig.

Jag har altså önskat mig pengar för att köpa nya saker.
Hundarna var också toppen igår, och jag fick frågan om dem aldrig biter, eller blir arg.
våra hundar går undan när dem inte vill, och så ska det ändå vara barn, eller djur alla har sin rätt.

Idag skiner solen så fint här men inte sommarvärme ännu, men uppehåll är underbart när hundarna är nybadade.

Ja dagen igår blev toppen, och idag seg, men väldigt glad för igår.
Önskar er alla en fin dag o kommande vecka.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0