Oktober 2015.

Hejsan igen nu tänker jag påbörja denna blogg igen, för det var hemskt länge sedan nu.Dem senaste 2 åren har mycket hänt hos oss, o min bror avled hastigt oktober 2013 i en stor hjärtattack, o man lyckades inte väcka upp honom, o allt pga ett långt hjärtstop. Han blev endast 59 år, o jag saknar honom så hemskt mycket. Sedan fick vi ta bort vår älskade vita dvärgpudelkille i mars i år pga sjukdom, o hög ålder. Mamma avled 9 dar efter vår hund, o hon fick beskedet om svår canser i dec 2014, så allt har varit så tung o jobbigt. Tänkte på detta sätt skriva av mig lite, och även ge lite av vårt liv som familj, o om vår lilla dvärgpudeltik Ronja.
Love R
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0